Restaurant Nevada     Strada Mărășești nr.2, Suceava | 0770 257 382
Livrări gratuite: zilnic între orele 10-22

Pur și simplu îmbrăcați-vă treningul și pantalonii de jogging și mergeți să alergați o milă și ceva.

Pur și simplu îmbrăcați-vă treningul și pantalonii de jogging și mergeți să alergați o milă și ceva.

Așa cum persoanele cu hipotiroidism pot avea probleme cu pierderea în greutate, persoanele cu hipertiroidism pot să nu poată crește în greutate.

Teste pentru condiții specifice

Dacă bănuiți că ați putea avea o problemă cu tiroida, este important să primiți testele adecvate de sânge și hormoni pentru a confirma starea. Testarea afecțiunilor tiroidiene implică examinarea a ceva numit hormon de stimulare a tiroidei (TSH), care este eliberat de glanda pituitară pentru a semnala producția de hormoni tiroidieni. Nivelurile scăzute de TSH sunt de obicei o indicație a unei tiroide hiperactive, în cazul în care niveluri foarte ridicate de TSH sunt prezente în hipotiroidism.

Alte teste hormonale importante care pot arunca o lumină asupra a ceea ce se întâmplă cu tiroida includ T4, care vă va ajuta să decideți dacă problemele cu tiroida provin dintr-o problemă cu glanda pituitară, T3, care poate fluctua în funcție de funcția tiroidiană și anticorpii tiroidieni. , care sunt eliberate atunci când sunt prezente anumite afecțiuni autoimune, cum ar fi boala Grave.

Viața cu tratamente

Tratamentul pentru afecțiunile tiroidiene variază în funcție de situația dumneavoastră medicală particulară, dar tratamentul de bază pentru hipotiroidism, cea mai frecventă dintre afecțiuni, implică înlocuirea hormonilor lipsiți ai corpului cu o versiune sintetică. Indiferent de starea dumneavoastră, este important să discutați cu medicul dumneavoastră despre a vă asigura că sunteți pe calea cea bună. Afecțiunile tiroidiene sunt complicate, iar găsirea medicamentului și a nivelului de dozaj corect ar putea dura ceva timp și răbdare. Odată ce sunteți medicat corespunzător, există o serie de alți pași pe care îi puteți lua pentru a vă îmbunătăți funcția tiroidiană și sănătatea generală, inclusiv exerciții fizice regulate, meditație sau yoga, dormi mult în fiecare noapte, consumați o dietă echilibrată și evitați prea mult. stres. Nu în ultimul rând, asigurați-vă că râdeți mult și păstrați o perspectivă pozitivă.

A avea o afecțiune tiroidiană poate afecta cu siguranță calitatea vieții, dar, din fericire, este ceva care poate fi tratat și gestionat cu succes. Atâta timp cât te educi, ai grijă de corpul tău și rămâi la curent cu medicamentele, o viață sănătoasă și activă este complet la îndemâna ta. Obținând cunoștințele despre problemele tiroidiene prin testare adecvată, ați câștigat imediat avantajul în luptele voastre cu greutatea și puteți începe imediat să faceți schimbări pozitive. Despre autor În calitate de profesionist calificat în domeniul sănătății și pasionat de fitness, Molly Pearce scrie pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la afecțiunile tiroidiene și la efectele majore pe care le pot avea asupra sănătății unei persoane. În ultimii 30 de ani, Centrele de testare a sănătății, care se găsesc online la www.healthtestingcenters.com, au oferit oamenilor obișnuiți o varietate de teste de sănătate și de sânge la prețuri accesibile, inclusiv testul funcției tiroidiene și testul profilului tiroidian. Oferă sute de site-uri de testare în toată țara, toate fiind complet certificate și dotate cu profesioniști medicali licențiați și cu experiență.

Boala parodontală a devenit rapid o afecțiune de care mulți americani se tem. Potrivit Asociației Americane de Parodontologia, jumătate din toate

Anterior, se vedea că problemele cardiace afectează doar persoanele în vârstă. Totuși, din cauza orelor de lucru aglomerate, acum situația nu rămâne aceeași. Ea afectează chiar și lotul mai tânăr. Prin urmare, menținerea unei stări cardiace sănătoase este absolut crucială. Este esențial ca, împreună cu exercițiile, să mănânci hrana potrivită pentru a te asigura că inima ta rămâne sănătoasă. Colesterolul crescut, bolile cardiace etc. afectează milioane de oameni din întreaga lume; prin urmare, iată câteva informații despre alimentele care se potrivesc cel mai bine inimii tale.

Dacă ai o boală de inimă, nu înseamnă că trebuie să mănânci tot timpul alimente fade, fără gust. Menținerea sănătății inimii nu înseamnă că trebuie să evitați mâncarea preferată. Puteți folosi o combinație dintre cele mai bune ingrediente pentru inima dvs. și puteți veni cu câteva delicatese sănătoase și totuși delicioase. Ar trebui să înlocuiți ingredientele în mod inteligent și să utilizați metode inovatoare de gătit.

Iată câteva rețete care sunt pline de nutrienți sănătoși pentru inimă și vor ajuta la prevenirea problemelor cardiace și la reducerea intensității problemelor cardiace, dacă există:

1. Rețetă de fulgi de ovăz sănătos pentru inimă:

Făină de ovăz sănătoasă pentru inimă: ovăzul este bogat în acizi grași omega 3, fitoestrogeni, potasiu, acid folic și fibre. Acestea scad nivelul de colesterol rău și asigură că arterele tale rămân curate.

Ingrediente: 1 până la 1,5 cană de lapte integral, ¼ de linguriță de cardamom măcinat, coriandru, sare, curcumă scorțișoară, 2 lingurițe de miere, ¾ de cană de ovăz obișnuit, 2 linguri de tărâțe de ovăz (opțional) și 1/8 linguriță de extract de vanilie

Procedura: Luați o tigaie mică și amestecați toate condimentele și sarea în lapte. Se lasa sa fiarba la foc mediu aproximativ cinci minute. Se amestecă continuu și apoi se adaugă mierea și ovăzul. Puteți adăuga vanilie și tărâțe dacă doriți și lăsați-o să fiarbă douăzeci până la treizeci de minute până când aspectul ovăzului este gros și cremos. Acesta trebuie consumat fierbinte. Puteți adăuga chiar și mai multă miere pentru un gust suplimentar.

Aceasta este o rețetă excelentă pe care o puteți avea în micul dejun.

2. Leguminoase:

Leguminoase: Acestea sunt umplute cu acizi grași omega 3, fibre solubile și calciu. Iată o rețetă pe care o poți include ca prânz ușor sau garnitură. Poate fi preparat rapid și totuși este extrem de sănătos pentru inima ta.

Ingrediente: ½ cana de ardei gras verde si rosu tocat, ½ cana de ceapa verde tocata, 1 cutie de garbanzo si fasole scursa, 1 cutie de fasole neagra scursa si clatita, 1 lingurita de piper negru proaspat macinat, 1 lingurita de suc de lamaie , 3 linguri de oțet de vin roșu și 2 linguri de ulei de măsline

Procedura: Amesteca primele patru ingrediente intr-un bol. Acum amestecați oțetul, sucul de piper, uleiul și sarea și turnați-l peste amestecul de fasole. Se amestecă bine, astfel încât să fie acoperit. Se acopera, se da la rece si apoi se serveste.

3. Reteta cu spanac:

Spanacul: este bogat în fibre, luteină, potasiu, acid folic și cu siguranță îmbunătățește sănătatea inimii. Este foarte recomandat de medici, iar cei care mănâncă regulat prezintă un risc mai mic. Iată o rețetă rapidă pentru tine.

Ingrediente: 2 pachete de spanac proaspăt și împărțit, 1 linguriță de semințe de susan prăjite, ¼ de cană de ceapă verde tocată fin, 2 lingurițe de sos de soia cu conținut scăzut de sodiu, ½ linguriță de ulei de susan închis, 2 căței de usturoi tocați, ¼ de linguriță de sare kosher

Procedura: Se fierbe jumatate de spanac pana se ofileste si se pune intr-o strecuratoare. Repetați același proces cu jumătatea rămasă. Se lasa sa se raceasca si apoi se stoarce pentru a se usuca. Acum transfera tot spanacul intr-un bol, adauga ceapa si ingredientele ramase, amesteca bine si este gata de servit. Puteți chiar să o răciți dacă doriți.

Cu siguranță ar trebui să încercați aceste rețete care sunt și sănătoase și bune la gust.

Biografia autorului: Jennifer Edeson este consultant în sănătate, blogger și mamă a doi copii. Îi place să petreacă timpul cu copiii ei. Sănătatea este cea mai mare prioritate pentru ea. În prezent, scrie pe http://www.theheartattacksymptoms.com/.

Îi place să călătorească, să citească romane și să se joace cu animalele ei de companie.

Un măr pe zi ține doctorul departe. Este ceea ce auziți de la oameni care dau sfaturi despre a fi în formă bună, dar asta nu este tot ceea ce trebuie făcut pentru a fi într-o formă bună: antrenați-vă zilnic, păstrând o rutină dură și apoi angajați-vă în rutină.

Fiecare are propriul său fel, propriile sfaturi pentru a fi în funcțiune, dar cea mai mare parte se bazează pe același lucru, având o viață sănătoasă, mai ales în deplasare. În agitația vieții, pur și simplu nu este ușor să realizezi acest lucru. Cine nu vrea să fie sănătos?

Salubru

A fi sănătos înseamnă a te putea bucura din plin de viață. Primul și cel mai important pas către o viață sănătoasă este să te accepți așa cum ești, să fii pozitiv în viața ta, să nu lași nimic să te doboare. Cu satisfacția mentală că ești sănătos și în stare de funcționare, poți face față oricărui obstacol al vieții. Deci, dacă sunteți puțin peste greutate? Nu te gândi la oameni și la ce spun ei despre tine. Pur și simplu îmbrăcați-vă treningul și pantalonii de jogging și mergeți să alergați o milă și ceva.

Unele dintre sfaturile utile oferite de profesioniști și medici pentru a rămâne sănătoși sunt:

Urmărește Ce mănânci

Medicii și consilierii profesioniști de obicei sfătuiesc persoanele care caută un fizic bun să-și pregătească masa zilnică cu conținutul atent de carbohidrați; nu mâncați prea multe lucruri uleioase care sunt extrem de dăunătoare pentru corpul dumneavoastră. Depunerile de grasimi in corpul tau si daca nu sunt consumate corespunzator, fac organismul obez.

Aportul de fructe și legume

Consumul de ouă și alimente cu conținut scăzut de grăsimi pentru o dietă nu este suficient până când și dacă nu este încorporat cu fructe și legume. Fructele sunt bogate în fibre care ajută la întărirea oaselor și împreună cu vitaminele naturale devin combinația perfectă pentru o ființă sănătoasă. Pe de altă parte, legumele ajută la digestia mesei. Luate sub forma unei salate, ele ajuta organismul sa digere alimentele mai repede, fara a pierde energie in plus in acest proces.

Fă o plimbare

Respectarea aceleiași rutine de dietă nu ajută prea mult. O persoană ar trebui să facă lucruri noi și aventuroase zilnic pentru a rămâne activă. Și a rămâne activ este ceea ce face un corp fericit. Ieșiți la o cină cu prietenii și în loc să luați mașina sau autobuzul obișnuit, faceți o plimbare lungă până la locul respectiv. Acest lucru nu numai că vă va ajuta la exercițiul zilnic al picioarelor, dar vă va face și foame și vă veți bucura mai mult de masă.

Evitați alimentele bogate în calorii

Ar trebui evitate articolele bogate în calorii, cum ar fi băuturile răcoritoare și sucurile conservate. Ei sunt adevărații dușmani ai corpului tău. Oricât de tentante sunt, ele vă cresc aportul de zahăr din mai multe ori.

Mergi la sală

Înscrie-te într-o sală de sport, angajează un antrenor profesionist.

Push-up-uri Crunches Alergare

Acestea sunt unele dintre cele mai utile și mai eficiente exerciții care sunt recomandate și sunt antrenate de antrenorii de la sală. Se recomandă ca o persoană să ia cel puțin 3 ore pentru sine în fiecare zi. Fă-ți doar un obicei de a face mișcare, care te va face să te simți mai bine și mulțumit în fiecare zi.

Aplicații iPhone

În zilele noastre, unii dintre noi nu și-ar putea imagina să treacă ziua fără telefoanele noastre inteligente. Dacă intenționați să utilizați tehnologia, ați putea la fel de bine să profitați la maximum de ea pentru obiectivele dvs. de fitness:

5 aplicații pentru iPhone care te ajută să slăbești Aplicații esențiale de sănătate pentru iPhone-ul tău Îți poți înlocui antrenorul personal cu o aplicație pentru iPhone? Top 5 aplicații iPhone pentru longevitate

Biografia autorului:

Internetul este plin de informații despre cum să fii în formă. Cu toate acestea, trebuie să vă gândiți cum veți obține informațiile exacte. Această problemă a fost rezolvată de numeroasele companii de seo care lucrează zi și noapte pentru a oferi comunității online o experiență mai bună. Deci, căutarea unei anumite expresii cheie nu mai este o problemă.

Samsung Galaxy S4 este cel mai așteptat smartphone din 2013, datorită unei multitudini de noi funcții despre care se spune că transformă dispozitivul într-un „însoțitor de viață”.

Unul dintre domeniile cheie pe care producătorul coreean s-a concentrat în cea mai recentă ofertă este sănătatea și bunăstarea, iar noua suită de aplicații S Health își propune să ajute utilizatorii să se antreneze și să țină la curent cu regimurile de exerciții fizice.

Un studiu recent realizat de firma de cercetare de piață Lab 42 a descoperit că 51% dintre consumatorii de smartphone-uri își folosesc dispozitivele mobile în timpul antrenamentelor. În timp ce majoritatea celor care și-au folosit telefoanele pentru a asculta muzică, 43% au spus că sunt un instrument la îndemână pentru urmărirea distanței.

Samsung a văzut în mod clar un decalaj pe piață și combinând tehnologia smartphone-urilor cu cele mai recente aplicații și accesorii de fitness; face o propunere foarte atrăgătoare. Fie că ești un guru de fitness sau un novice în sală, se pare că tot mai mulți oameni încep să apeleze la smartphone-ul lor în lupta lor pentru a pierde kilogramele.

Sondajul a mai constatat că 72% dintre respondenți au considerat că tehnologia îi încurajează să se antreneze. Dar, ce este vorba despre S Health care determină Samsung să comercializeze dispozitivul ca unul care este întotdeauna acolo pentru tine ???

S Health Suite de la Samsung…

Ei bine, suita S Health este alcătuită din trei domenii cheie, dar pentru a vă asigura că acestea funcționează cât mai precis posibil, va trebui mai întâi să introduceți detalii precum înălțimea, greutatea și vârsta, astfel încât aplicația să poată adapta rezultatele în funcție de cadrul și abilitățile dumneavoastră fizice. .

Walking Mate

Folosind accelerometrul telefonului, Walking Mate înregistrează numărul de pași pe care îi faci în fiecare zi, urmărește pașii pe măsură ce mergi și adunând numărul de calorii pe care ai reușit să le arzi. Pur și simplu lăsați aplicația în funcțiune și puneți-o în buzunar unde vă va înregistra pașii până când apăsați pe stop.

Exercițiu Mate

Aici pot fi introduse cele mai multe detalii despre exerciții și orice, de la aerobic la alergare, poate fi introdus în aplicație, precum și timpul petrecut făcând acel exercițiu. Aplicația calculează apoi numărul de calorii pe care ați reușit să le ardeți, afișând această cifră ca procent din cantitatea totală pe care crede că trebuie să o lucrați.

Tracker de alimente

Acest lucru este excelent pentru a ține o evidență a tot ceea ce mănânci și, mai mult, pentru a vedea dacă și unde ai putea greși. Gustările și mesele pot fi selectate dintr-o listă extinsă preîncărcată de alimente, de aici aplicația va determina apoi câte calorii ați consumat și, ulterior, cantitatea de exercițiu pe care va trebui să o faceți pentru a arde caloriile zilnic. recomandare.

Dacă nu doriți să introduceți manual detaliile, există și o funcție care vă permite să faceți o fotografie a unei mese, astfel încât aplicația să-și poată calcula conținutul de calorii. Cu toate acestea, acest lucru nu funcționează atât de bine cum a promis, iar firma susține acum că citește doar alimente recunoscute, cum ar fi un McDonald’s Big Mac. Acestea fiind spuse, nu este nevoie de un gigant de smartphone-uri precum Samsung să vă spună printr-o aplicație că consumul de prea mulți burgeri nu este modalitatea ideală de a pierde în greutate.

Un alt lucru grozav despre S Health este că economisește utilizatorilor timp și bani care descarcă diverse aplicații terță parte. Dacă aveți caralean farmacie toate statisticile vitale pe pagina principală a S Health Board, înseamnă că informațiile sunt accesibile instantaneu și fiecare dintre aplicațiile menționate mai sus sunt la doar un clic distanță.

Mai mult decât o aplicație

Mai târziu în această vară va fi lansată și o gamă de accesorii noi pentru a îmbunătăți și mai mult toate elementele S Health. Acestea includ o bandă S, pentru momentele în care nu doriți să purtați smartphone-ul, cântare wireless pentru a vă ține evidența greutății și un monitor pentru inimă, toate acestea putând fi conectate la S4 prin Bluetooth, astfel încât să vă puteți asigura că datele sunt înregistrate cu acuratețe.

Producătorul coreean a anunțat recent că a vândut acum 10 milioane de unități din Galaxy S4, la doar o lună de la lansare. Și, cu planurile de a duce dispozitivul pe alte 95 de piețe de pe glob până la sfârșitul lunii iunie, chiar mai mulți utilizatori vor putea beneficia de beneficiile S Health și de toate celelalte caracteristici grozave pe care Galaxy S4 le are de oferit.

S Health este un indiciu clar că Samsung a făcut cu adevărat toate măsurile pentru a face din cel mai recent flagship al companiei „companionul de viață” perfect. Mulți observatori din industrie numesc Galaxy S4 cel mai bun telefon Android din 2013 ?? iar S Health arată că acesta este un telefon care poate face mult mai mult decât pur și simplu să furnizeze melodiile tale preferate în misiunea ta de a te pune în formă.

Comments are closed.

Produsele dorite

Nu ai ales produse

Subtotal
lei0.00
0